Måndagen den 31 oktober

Vad kan man skriva? Idag har hästen fått röra på sig på en uteritt, jag har rört mig lite.

Måste säga att jag längtar tills på fredag, ännu en gång! Då kommer senaste avsnittet av The Vampire Diaries ut och jag är såå inlove i i denna serie så jag sitter nu och bara längtar.
Imorgon ska jag, Manda och Emmo till stan och tralla runt lite, gå till Buttericks och köpa Halloween grejer som jag lär behöva på fredag, ska på någon Halloween fest.

Nej! Nu har jag verkligen ingenting mer att säga.. Jag har nu bara sagt massa saker som inte ens är roligt att veta haha! :)



/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0