Happyface!

Mitt favoritprogram har börjat sändas igen i USA, wünderbart!! Är så happy, tittade på 6 delar igår och det sista sjätte idag på morgonen, jag är så inne i det så det är inte klokt!
Nu undrar ni kanske vad det är för program jag älskar så, jo det är The Vampire Diaries, jag har sagt innan att jag tyckte de liknade Twilight, men ångrar mig, för det liknar inte det alls. VD är så mycket bättre måste jag faktiskt säga, man blir verkligen inne i själva händelserna så man sitter och spänner sig hela tiden. Iallafall jag... Så nu måste jag vänta tills fredag kväll innan jag kan se det sjunde avsnittet.. SADFACE! Men ändå Happyface, för jag vet att det nu visas igen!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0