A Trip Through Sweden

Igårkväll vid 11-tiden så kom jag fram till Härnösand efter 12 timmar på resande.. Däck..? Vi bilade alltså upp hit.
Måndagen började med att jag och Makky var tvungna att åka från Kungsbacka station vid 7 tiden för att åka till Laholm, och den redan tog 1 timme ungefär för där skulle tydligen han och Sune (hans låtsas farsa) gå till något företag och titta och prata om någon maskin dem ska köpa.
Då där var vi, tills klockan blev 10 i 11, sedan åkte vi därifrån och åt på Max lite snabbt (jag hade inte ätit frukost), efter det så drog vi vidare mot Borås och sedan Jönköping. Vi stannade några gånger på vägen och ett stopp var i Gränna (ni vet, polkagrisarnas hemstad), och där köpte jag 12 stänger för 100kr, GOTT!
därefter åkte vi mot Örebro och sedan därifrån till Gävle, och från Gävle till Härnösand.
Tog ett tag att åka och när det blev mörkt ute och jag tittade ut framför bilen och man såg att röra sig supersnabbt och allmänt superkonstigt jämfört med hur det såg ut när det var ljust ute, så blev jag väldigt yr i bollen och är det lite fortfarande idag om jag vrider för snabbt på huvudet eller om jag rufsar till håret och reser mig för snabbt.

Men nu är jag i Härnösand igen, och gör staden ännu en gång lite osäkrare för alla som bor och vistas här. På tal om någonting helt annat så måste jag klippa mig! Snart, snarast.. Mitt hår är redigt slitet och jag kan dela ett hårstrå i två delar, FASA!

Så anledningen till att jag inte har uppdaterat bloggen är för att;
#1, Makky kom till mig i fredags och jag umgicks med honom mestadels av tiden.
#2, Jag har varit på resande fot (däck) sedan tidigt i måndags morse, tills sent sent på kvällen.

Det är anledningarna.
Och nu är Makky på gymmet och då passar jag på att skriva här hihi!

/J





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0