The Vampire Diaries - Awesomeness

Kan man vara förälskad i en TVserie? Jag är det isåfall om man kan vara det. Jag har nämnt det innan - man blir så jävla fast i The Vampire Diaries. Nu längtar jag redan tills nästa vecka! Hoppas bara en vecka går fort, fort, fort!!!



Men, however.. Antar att detta blir sista inlägget för idag, om jag inte får för mig att lägga in ett tidsinställt inlägg såklart lite senare. Ska nämligen på en Halloween fest eller något hos en gammal klasskompis, eller.. Gammal och gammal, vi gick i samma klass på gymnasiet, senast i våras!

Kan någon gissa vad jag ska vara?

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0