Nyinköpta smycken

Jag och mamma åkte och handlade häromdagen. Gick in på Glitter och fick köpt lite smycken, min snälla mamma betalade för det och dem var finfina :) De är för vardagen och sedan till jul, ni ser vad jag menar när jag visar.

Sedan efteråt så åkte vi till Börjes Tingsryd (som ligger i Kungsbacka, en affär) och där köpte jag en cooling spray. Denna är snabbverkande och går utmärkt att använda vid värme/hetta på vissa ställen, inflammerande sår, ansträngda leder mm. Fungerar även på oss människor om man behöver, nästan som tiger balsam, fast denna spray kyler. Dock har jag ingen bild som jag fotat själv på denna cooling sprayen - IsSpray ACM - men har hittat en bild på Börjes hemsida.

Smyckena:





/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0