Några timmar och massvis kilo hö senare

Nu är jag äntligen hemma från stallet igen. Tog mig en ritt i paddocken och tränade lite, efter ridningen så fixade jag hö och vatten till våra hästar.. Herre vad dem äter och dricker! 14 kilo morgon och lunch och sedan 18 kilo kväll.. Inte per häst då utan allt som allt.. MY GOSH... :)

Imorgon funderar jag på att försöka att inte snarka vidare i sängen utan vakna lite tidigare. Och sedan städa någonstans här i hemmet. Får se hur det blir hihi!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0