Määp

I brist på pengar så sitter jag här istället för att gå ut med vänner... Jag glor på kärleksfilmer som bara får mig tårögd och avundsjuk på hur lätt alla i filmer har det! Så är det verkligen inte in real life. Detta är horrible haha, men visst man har sina bra dagar! :D
Hittills tittat på The Vampire Diaries (bäst), Sherdil (gammal, svensk, inte romantik, men bra!), Friends With Benefits och nu Something Borrowed (denna är otroligt bra!!).
Alla de filmer är några filmer att rekomendera :)

Ha en bra fortsatt fredagskväll! Parta för mig! :)

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0