Hemma

Jag har varit i Härnösand denna helgen, kom hem och blev sjuk, what is the odds of that?
Så har varit sjuk idag också, skulle ha kört på körskolan idag men fick ställa in! Och det var ju den anledningen till att jag behövde åka hem igår, att jag skulle köra idag alltså. Så tji fick jag...

Mycket stoj och annat i helgen, knappt en stunds vila, 6 timmars sömn varje dag och vara vaken 12 timmar och mer på det, det är grejer det!

Nu måste jag börja tänka på julklappar, jag som alltid brukar vara i tid att köpa har nu blivit lite segare på detta, jag ska inte fira jul här hemma i år heller, ska upp till Makky och fira jul och nyår där. Kommer bli såå härliga veckor och då har jag tid att sova länge hoppas jag. Ska nog jobba i gatuköket där hos dem, skulle dock ha kollat om jag har insläpp eller utsläpp i stallet, men det glömde jag ju, såklart.... Eller ah, jag blev ju faktiskt sjuk.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0