En nära krock upplevelse

Förut övningskörde jag med pappa, tänkte varför inte åka till stallet och jag kan köra när jag ändå behöver öva? Och det gjorde jag, när vi nästan var framme, kanske hade fyra minuter kvar till stallet så kom det ett rådjur, från ingenstans och sprang ut framför bilen! Jag körde så jag fick ju värsta paniken och jag tror ärligt att hjärtat skippade ett slag.. Det sprang ut precis framför bilen! Men hann över precis, vi var kanske fem centimeter ifrån att faktiskt krocka med det.! Fy tusan vad hemsk upplevelse..
Inte okej! Sedan körde jag ynka 50 km/h resten av vägen till stallet.. Och även hem, H O R R I B L E.


"Bildkälla"

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0