En hemlighet

Jag har en liten hemlighet att berätta för er, eller dig.. Vilka/vem det nu är som läser min lille blogg som ligger i skymundan. Varje torsdag-fredag så sitter jag och nästan skakar av tankar, och förhoppningar om att min älskade pojkvän ska komma och överraska mig. På detta vid gör jag mig själv så otroligt besviken då det aldrig händer, det lät hemskt men ah, han har faktiskt inte överraskat mig på år och dagar känns det som..
Ni som inte känner mig ska veta att jag älskar att bli överraskad! Man blir så otroligt glad och lycklig under hela den tid som överraskningen gäller.. Han har överraskat mig två gånger innan, han hade kontaktat min mamma (bägge gångerna) som visste om det hela tiden, och när jag kom hem och gick upp på mitt rum, så var han där, min älskade, älskade söta Makky!
Andra gången hade han också kontaktat min mamma som sagt, och jag var i stallet med henne (tror jag), och när vi kom hem så fick jag upp på mitt rum och sedan in i badrummet, han kom efteråt och verkligen surprisade mig! Happy face på dessa tankar, vill att dem ska komma igen...!



/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0