Bonde Söker Fru

Såg ni på det ikväll? Det gjorde jag, även om jag redan visste hur det skulle sluta för Louise Löfgren (en tränare jag rider för ibland så har hört lite gossip runt om) så tycker jag det är roligt att följa det iallafall, man känner sig lite som en stalker när man sitter och glor hysteriskt och skrattar och sitter och vrider på sig av lycka för hennes skull när hon får vara med sin dröm-man! Grattis Lollo och Pelle, kärlek är awesome och jag tror nog att detta kommer hålla i en evighet. Önskar er all lycka, med allt!

Pär-Ola Nyström ratade Helene Berg i "Bonde söker fru". I stället valde han Louise Löfgren. Den 2 december ska hon och Pär-Ola gifta sig. Foto: TV4

/J

Helena

Ville bara säga att jag brukar läsa din blogg men är dålig på att kommenterar :)

2011-11-24 | 09:32:09 | http://helenaskvarter.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0