Surprise Surprise

Ja, det kan man ju säga att jag fick i torsdags! För när jag och mamma kommit hem från stallet så gick jag in i duschen, och sedan när jag gick i på mitt rum, vem stod där? Jo Makky! Snacka om förvånad och överraskad man blev! Så han har varit här torsdag till idag, härligt. Det behövde vi faktiskt, försöka lösa lite saker och sådant, och nu saknar jag honom otroligt.. Usch!

Imorgon blir det praktik igen, sista veckan på praktiken, tråkigt att det är sista veckan, lite skönt och kul också för man kommer träffa klassen samlad igen efter denna veckan som nu kommer.

Jag har brist på nya bilder att visa tyvärr... Men vi slänger in en av mina favoriter i repris!



/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0