Praktik nästa!

Nu ska jag snart, alldeles strax åka till praktiken och påbörja vecka 2 av 3. Missade min första buss, som tur var går det en 9 över också! Är otroligt snuvig och lite rethosta känner man av då och då men jag ska inte stanna hemma för det! Nu ska jag arbeta, mocka, luncha, väga hö och allt det man gör i stall. Men för mitt eget bästa får jag väl ta det lite lugnt och inte överdriva arbetet... Även om jag vill hihi!


"Känner mig tyvärr inte så taggad idag, men det löser sig! Det brukar vara såhär tidigt på morgonen.!"

"Jag tycker inte det luktar äckligt, jag försöker bara stoppa flödet där inne från att åka ut..!"

/J

Smultronet.

Haha.



Det jag gör när det bara rinner är att jag tar lite papper, rullar ihop de till en rulle och kör in i näsan. Det är asskönt, för då rinner det inte

2011-03-14 | 15:14:07 | http://justafeelingthatihad.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0