Bugning

Jag fick för mig att gå in i boxen till min häst idag efter ridningen för att se om han fortfarande kunde det lilla jag lärt honom med att buga, vet ni att han faktiskt kunde! Jag lyfte på hoven, han tog huvudet mellan frambenen och ställde sig på ena knäet och bugade, jättefint! Stolt hästmamma här.

Jag behöver köpa nya kläder, bara såhär ren fakta grej, men jag vet inte riktigt vad för kläder exakt! Vill byta stil men vet inte till vad... Och jag vill ta hål i naveln! Men jag vet ändå inte, jag är väldigt tankspridd.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0