Svar på kommentar

En anonym skrev precis till mig, eller skrev för några timmar sedan. Hade skrivit privat till den personen om hon/han lämnat e-post eller blogg ID, men detta skrevs som sagt av en anonym.



Svar:
Jag använder mig oftast av mitt Canon Objektiv EF-s 55-250mm IS, detta använder jag helst för att det får att fota på nära håll, samt att man kan zooma rätt långt, att det har en bildstabilisator gör det hela mycket bättre, otrooligt bra objektiv och detta är då favoriten.
Sedan har jag även standard objektivet till Canon EOS 400D.
Jag har även ett till telezoom/macro objektiv, som kan zooma mycket mer än det med stabilisator i. Inte använt på ett tag dock, men jag kommer nog göra det så småningom.

Och det jag gillar mest, är ju då det förstnämnda :)

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0