Solnedgång-Foton

Har varit nere i sommarstugan, på fredagen cyklade jag och pappa iväg i solnedgången för att ta lite kort och för att röra på oss lite. Jag fick mina bilder fotade och är väldigt nöjd med mina fotografier som jag tog.
Fick även lite favoriter i repris (bilden precis här nedanför), en av mina favoritbilder jag fotade för ett tag sedan sog ut som denna, älskar dem!









/J

Monkey D. Luffy

Jätte fina bilder. Du är så duktig!(:

2011-06-22 | 21:43:40 |
Denise

Intressant sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-07-13 | 17:07:29 | http://djurförsäkring.net



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0