HERREGUD!!!

Jag har ju inte skrivit på FLERA dagar! Detta var hemskt.. Jag har ju som sagt haft mycket med skolan, tog studenten den 27:e, Makky var här, sedan åkte vi till honom och jag kom hem idag. Som sagt, rätt mycket att göra.

Men jag kommer nu att börja ta mer bilder på hästar och annat kul så ni får något roligt att titta på när ni besöker min lilla blogg.

Men just nu för tillfället har jag inget mer att skriva, tänkte bara skriva något litet så ni vet att jag lever och att jag ber om ursäkt för min frånvaro från min blogg..

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0