The summer glory

Vädret här är just nu piss and shit, regnigt, lite kallt, molnigt och allmänt grått... Hoppas ni får lika pissigt väder hemma som vi har här snart haha!
Elak jag är, men om jag har det så måste ni ha det. Så är det helt enkelt.

Nu har jag inget mer att skriva.. Eller jo! Var på bio igår och tittade på Transformers 3, DEN VAR JÄTTEBRA! Jag rekomenderar den starkt till dem som sett ettan och tvåan, och till er som inte sett dem bör se dem innan trean, annars kommer ni inte fatta ett piss. Så är det bara.



/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0