Porter Café dags

Nu ska ni snart åka till Porter Café som det heter, ett ställe långt ute på vishan där Evelyn (Makkys mamma) brukar spela. Jag vet inte hur jag ska ha håret, men det löser sig väl så småningom.. Kanske får bli den gamla vanliga frisyren, jag har så dålig fantasi idag.

Det är Harry Potter och Fenixorden på kanal 5 nu, sett den så det gör inte så mycket att jag missar den. Men tänkte bara skriva ett snabbt inlägg så ni vet att jag lever och inte dött av någon anledning.
Nej nu tjötar jag för mycket, måste dra mig och fixa klart mig själv så det inte är mig dem måste vänta på!

/J

Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)

2011-07-20 | 16:36:06 | http://smsalåna.nu



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0