ONSDAGEN DEN TJUGONDE JULI

Here we go again, skriver efter några dagars break så att säga. Ville, som vanligt, bara säga att jag lever och kanske ge er en liten update om vad jag gjort nu när jag inte varit inne vid datorn så mycket.
En nära släkting har avlidit, igår den 19 Juli för att vara exakt, natten där... Denna person betydde något otroligt mycket för mig och jag kommer sakna honom väldigt mycket!
Och igår hände en annan roligare grej om man säger så, bara för att jag ville få annat att tänka på, och att det var min och Makky's 3 år och 4 månaders dag, så åkte vi till Himlabadet (och det har jag skrivit om här) i Sundsvall och badade tillsammans med hans syster och kusin. Efter detta så gick jag och Makky på restaurang, jag åt en plankstek (gotttt) och han åt en Black & White, vilket han sa var gott.

Sedan resten av dagarna så har vi flaxat runt överallt kan man ju säga. Och vi har påbörjat ett Harry Potter maraton tills vi kan se den nyaste Harry Potter filmen, Makky måste ju se alla för att förstå slutet, annars blir det helt knas!



/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0