I sommarstugan med älsklingen!

Idag åkte jag och Makky ner till våran sommarstuga (familjens), här kommer vi att vara tills tisdag tror vi, om nu inte han vill träffa sin filippinska "bekant" som är med i Cirkus Maximum, vi får se vi får se... Annars får vi väl helt enkelt åka ner igen för att träffa honom snabbt.

Idag har vi badat i havet, första gången Makky badade i ett svenskt hav!! Så nu har han sett fallande snö för första gången med mig, och även badat i svenskt hav för första gången med mig, jag är lyckligt lottad hihi.
Men nu måste vi faktiskt äta, är redigt hungrig..!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0