Härnösand, right now in this moment

Yes, det kan vara en anledning till att jag inte har skrivit här på bloggen. Men jag har åkt hit, till Härnösand, flög såklart så lat som jag är. Men jag har varit här i... 2 dagar faktiskt, från onsdags då. Kommer vara här ett tag till, och min snuttehäst får röra på sig så det är lugnt! Han rids idag, reds igår, rids på söndag.

Men jaa, jag kan återkomma när jag har något att visa eller skriva, kanske senare idag haha!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0