Härnösand » Göteborg = 10 timmar

Nu är vi i Göteborg, eller.. Hemma hos mig! Vilket faktiskt inte är så värst roligt om jag får säga det själv. Finns ingenting att göra, och jag delar huset med mina föräldrarvi har inte en hel lägenhet för oss själva som vi haft innan när vi var hos Makky, vilket känns lite drygt.
Idag vaknade Makky av en olidlig huvudvärk vilket fick honom att göra ett och annat inne på toaletten, if you know what I mean?
Men 1 alvedon, 1 ibumetin och ett glas treo senare så mår han mycket bättre och sitter nu och spelar DragonBallZ, och jag vill spela God of War II! Det är roligt, ren fakta.

Men ja.. Vi överlevde våran resa, och vi hade roligt, jag lärde mig en del filippinska, om jag sa det rätt är en annan historia. Jag gillar att åka på roadtrip med Makky, älskar dig!

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0