En dag fylld av... Ingenting

Idag har det inte hänt någonting, faktiskt. Visst, varit ute på vift med Makky förut men det är vi alltid så det är ju inget nytt i sig.. Inga nya bilder då jag inte har kameran här utan den är hemma i Gbg, och jag har inte målat någonting heller.. Kanske kan göra det? Nä, jag är för lat just idag!

På tal om ingenting egentligen, så är jag sjukt sugen på att baka bullar. Vet inte varför men det var ju längesedan som jag bakade bullar så det kanske har ett finger i det hela?
För att få detta lilla inlägg lite mer.. Färgglatt så kan jag lägga upp en bild på lilla mig! Vad säger ni om det? Lite roligare än bara text, då denna text inte har någon röd tråd som man kan följa...



/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0