Redigering

Pojken har nu åkt till jobbet, eller han åkte för kanske femtio minuter sedan, så nu sitter jag själv här. Maenard jobbar i gatuköket nedan och Apple, vet inte riktigt vad den tjejen gör.
Ska nog snart duscha iallafall, jag duschar varje dag vilket jag känner inte alls är bra för mitt hår! Men mitt hår blir fett otroligt snabbt och jag kan ju inte gå omkring med smutsigt hår.. Jag menar, nä, usch.

På tal om något annat så har jag fått två abstinenser! Den första är att rida, häst alltså. Min häst har vila så när jag kommer hem kan jag inte rida förens den 24:e januari eller något, jobbigt!
Den andra abstinensen är att fota och redigera, kan inte någon i denna värld ge mig något roligt att redigera?! Jag har kunskaperna till att göra det, jag är bäst på det! (Man måste ju locka med någonting). Kan visa ett före och efter exempel så ni ser hur duktig jag är! Redigerar självklart gratis!





/J

Marteina

Ditt hår blir fett snabbt eftersom du tvättar det så ofta. För att få det bättre är det bra om ju försöker jämna ut duschandet, och väntar till varanan dag och sen blir det mer och mer sällan. Så ska du se att det löser sig :D

2011-01-04 | 18:16:14 | http://flowerdrops.blogg.se/
Samanta

Du är verkligen jätteduktig på att redigera bilder!

Välkommen in till min blogg! :)



Med vänlig hälsning, Samanta

2011-01-05 | 14:31:08 | http://samantas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0