Hemma, usch och fy!

Okej, kanske inte helt usch och fy, men jag vill ändå "hem" igen, till mitt andra hem så att säga. Saknar min älskling så otroligt mycket att varje gång jag tänker på att jag inte är hos honom längre så vill tårarna spruta, men jag försöker desperat trycka in dem igen med hjälp av luft, och att titta uppåt eller helt enkelt ta bort tåren som försöker klämma sig ut.

Tågresan ner gick väl... Bra faktiskt, trots att jag var ledsen hela vägen. Vägen från Sundsvall till Stockholm gick i princip fläckfritt (inga problem alltså) och sedan vägen från Stockholm till Göteborg så var vi 1 timme försenade då vi fick ett tekniskt fel så vi tvärbromsade och dem var tvungna att fixa detta, sedan hamnade vi bakom Alingsåspendeln så vi kunde inte åka med full fart.

Saknar dig Makky, och jag älskar dig!

PS. Jag har ont i halsen, tror jag har träningsvärk sedan jag simmade igår..DS.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0