Gott nytt 2O11 i efterskott

Ja, jag har varit otroligt upptagen så har inte kunnat skriva här på bloggen på pinsamma 5 dagar.. Men nu hinner jag skriva ett litet kort inlägg. Mitt nyår firades med pojkvän, pojkväns familj, vänner, filippiner, thaimänniskor samt svenskar. Ja det var blandad kompott, nästan som pyttipanna, hihi.
Köpte raketer iår för första gången lagligt själv, så det var ett stort steg för mig, eller inte.. Kunde ha varit iallafall!

Skulle egentligen varit hemma vid den här tiden om det inte varit så att jag bokade om mina biljetter tills den 6:e istället, thank God, hade inte klarat av att åka hem så snart (som idag egentligen)!

Nu ska jag titta på Green Day official top 2O på MTV.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0