28 januari

Inte skrivit på ett bra tag märkte jag nu, men herregud vad jag varit upptagen med att plugga! Djursjukvård, Etologi och ja, allt möjligt. Och än är det inte över, har ett hästkunskaps-prov som väntar mig på måndag, awesome...
Idag har jag iallafall varit i skolan för en lektion och sedan åkte jag till min syster för att träna Enzo lite. Det gick bra och han var söt som alltid! Sedan hämtade mamma mig och vi åkte till Willys och handlade för oss och till mormor, sedan åkte vi till mormor och lämnade hennes varor och sedan hem. Och duschat har jag också gjort! Glömde göra det igår...

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0