Tjalalalala la la la laaa

Snart är det jul, och det kan man inte alls tro, jul nästa vecka och när man tittar ut så ser man bara sen-höst. Fy tusan vad tråkigt!
Jag ska packa imorgon, ska åka till Härnösand på onsdag. Svårt att bestämma mig för vad jag ska ta med och inte ta med, funderar på om jag ska ta med mig datorn OCH kameran? Jag blir alltid så besviken när jag är där och ser något fint motiv att fota och så har jag inte kameran med mig...Så, får se hur jag gör!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0