Storm ännu en gång...

Här har vi storm så det står härliga till, vaknade idag, gick ner och där var min moppe utanför, nacken utan skydd. Så jag fick gå ut i blåsten och regnet och klä på den igen, stackarn..

Igår som var så mysigt när det var vitt ute (snö), nu är det grått och blött och rent av äckligt!



/J

alva • FÖLJ MIN BLOGG VIA BLOGLOVIN - OCH FÅ EN FÖLJNING TILLBAKA •

Snygg bild haha^^

Följa varandra via bloglovin'?

Ha en bra dag! :)

2011-12-09 | 19:39:51 | http://alvadrommar.wordpress.com/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0