Party med nackspärr

Sitter här i min absoluta, heligaste, totala, ironiska, himelska (not), tråkigaste ensamhet och lyssnar på musik och sitter och rör mig så mycket som min nacke tillåter mig. Har fortfarande nackspärr vilket inte alls är roligt, för nu har den flyttat sig över till andra sidan också, så nu gör det ont på bägge sidor. Attans rabarber som jag brukar säga!

Har inte mer att säga mer än det jag nu nyss skrev, logiskt va? Kan tillägga att jag var i stallet idag och pussade på hästen! Han får stå inne inatt igen då det är så otroligt slabbigt och äckligt i hagen dem står i just nu, dumma regn...

Och en annan sak! Stallets hemsida är nu vintrig och mysig: Korndals Gård.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0