God jul i efterskott!

Min jul här uppe i Härnösand var tyvärr inte så vit som jag hade hoppats på faktiskt, någon dag innan hade det börjat bli plusgradigt och sedan nu efter jul så regnade det så att i princip all snö förvandlades till is. Vilket inte är så roligt för en som gillar snö (jag). Så nu är i nästan all snö kaputt, men jag ser att det ligger ett väldigt tunt lager med nysnö på marken vilket betyder att det har snöat lite inatt/morse så hoppet för snö har inte försvunnit riktigt ännu!
Måste ju nästan slå mig på fingrarna för att jag inte är duktig på att skriva i bloggen nu, men det känns också tråkigt att skriva när jag inte kan visa några bilder som jag tar när jag är här uppe.. Sadface!!!
Snart nyår, härligt! har ni något nyårslöfte ännu kanske? Jag har inget just nu, kanske kan ta det gamla hederliga Sluta-Röka-Löftet? För det vore ju så enkelt! Jag röker ju inte, och då är det ju lätt att sluta! Nej men jag ska nog komma på något, får se vad det blir bara...
/J





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0