Förkyld, nackspärr och ett sår på det

Jag är som sagt precis som rubriken lyder - förkyld, har nackspärr och har ett äckligt sår på tummen som jag fick igår.. Varit förkyld hela veckan och har dissat min häst för det, sånt är inte okej! Ska dit imorgon och rida stackarn som säkert saknar mig ;)
Nackspärr fick jag igår, sov konstigt för jag vaknade av en otrolig värk! Och såret på tummen fick jag också igår, skulle dra ut en plåt och dess kant var redigt vass, så ja.. JAG SKAR MIG, något så förjäkligt..

Nu sitter jag med DjävulsBalsam på nacken och har "knarkat" halstabletter.. Synd om mig ju!

På tal om något helt annat så måste jag snart beställa biljetter för att åka till Makky älsklingen! :) Ska ju dit över jul i år igen.

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0