3 Dagar Kvar Till Julafton

Jag lever!! Bara så ni vet, jag uppdaterar bloggen så otroligt dåligt när jag är här med Makky, eller är med Makky överhuvudtaget! Men det för för att 1: Jag umgås hellre med honom än datorn. 2: Jag jobbar.
Så jag har mina anledningar haha!
Här uppe är det snö, härligt! Snöade nog inatt då det kommit ny snö från igårkväll. Saknar dock min plutthäst väldigt mycket, och hoppas han äter sig fet så han inte fryser nu när kylan kanske kommer.
Jaa... Får iallafall börja vara bättre på att skriva här nu tycker jag!
Från en sak till en helt annan: Jag funderar på att vara med på Vinterkeppni som kommer att ske i Skåne, hade ju varit riktigt nice!!
/J





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0