281211

Hej alla glada små! Jag sitter just nu på "jobbet", fortfarande i Härnösand såklart. Jag hjälper nämligen till med Grillköket som dem äger, sitter i kassan och lite sådant. Och nu går det äntligen att skriva inlägg från telefonen! Undra om jag kan lägga in bilder också...? Inga kunder just nu, som ni kanske redan listat ut, så jag sitter här och funderar på vad man ska hitta på med hästen när man kommer tillbaka.. Tror väl jag får börja lite lugnt, och öka på från det med träningen, men så duktig och smart som han är så har han nog inte glömt bort något :) Massvis av tävlingar nästa år som vi ska vara med på, struntsamma om det inte går bra på alla, huvudsaken är att vi båda tycker det är kul, jag kan dra med mig folk från stallet, vi får erfarenhet och visa upp oss :) /J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0