Vængur KM/Sommar 2011

Uppvärmningen


Uttagningen




Domare 1: Tölt 3,5 Trav 5,0 Skritt 4,5 Galopp 5,0 Totalt: 4,5
Domare 2: Tölt 4,5 Trav 5.0 Skritt 4,5 Galopp 5.0 Totalt: 4,8
Domare 3: Tölt 4,5 Trav 5,5 Skritt 4,5 Galopp 5,5 Totalt: 5,0

TOTALT PÅ UTTAGNINGEN: 4,77

Hamnade tyvärr inte direkt i final, men två strök sig (och jag var precis under strecket för de som gick till final) så jag kom i final! :D :D

Andra på tävlingen






Finalen V5U





Kom trea! Känns otroligt härligt! :)

TOTALT I FINALEN: 5.04

/J



Catarina Jonsson

Vilka fina bilder! :)

Min äldsta syrra tävlade förrut med islandshäst. Har vart med några ggr, men det var väldigt länge sedan. Över 10 år sedan.

Min andra äldre syster har skaffat sig en isis nu.. vi båda funderar på att ta lektioner och kanske i framtiden börja tävla. Ska bli väldigt spännande :)

2011-08-21 | 20:42:09 | http://catilous.com



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0