Tisdag

Godmorgon alla pigga och glada! Jag hoppas iallafall ni är pigga och glada vid denna tiden. Jag å andra sidan vaknade för inte alls längesedan och är inte så pigg, än!
Idag blir det en dag i stallet, som alltid antar jag, funderar på att rida ut istället för att rida i paddock, travbana, paddock osv. Det blir så enformigt vilket inte är roligt för mig eller för hästen.

Tänkte bara uppdatera detta, och även lägga ut en bild på mig och Ljúfur från tävlingen, igen. Man kan ju inte få nog av bilder, och som man säger; En bild säger mer än 1000 ord.



/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0