Tidsinställt inlägg - Före och efter bilder

Jag hinner inte skriva just nu så jag testar det här med tidsinsällt inlägg för första gången ever, vi får hoppas att det går vägen. Sitter nog och tittar på Harry Potter just nu (den nyaste, del 1 såklart) eller någon annan rolig film! För helgen är ju ännu inte över och det är ju film-tittar-helg för min del.
GUD vad jag saknar Makky just nu! Härligt att jag åker dit vecka 16 då, awesome!



"Bilderna är från praktiken, lite saker jag fick göra, påsarna hade vi gjort innan dock.."

/J


Smultronet.

Sv: Haha ja, han hade sån energi lilla Wille :D Jag älskar honom, han satte sig ALLTID i mitt knä så fort vi släppte ut dom och jag satte mig på bänken ^^

2011-04-03 | 20:05:26 | http://justafeelingthatihad.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0