Tangled/Trassel/Rapunzel, you name it!

Jag kan nog lite med stolthet säga att jag hittat min nya favoritfilm! Nämligen Tangled (eller Trassel som den heter på svenska)! Sett den 2 gånger nu och jag har antingen fått tårar i ögonen eller gråtit varje gång.. Den är så sjukt bra! Bra gjort, bra låtar, BRA JOBBAT DISNEY! Jag föredrar den på engelska, då munnarna och rösterna går mest ihop, jag stör mig bara om dem pratar svenska och så rör sig munnarna helt i otakt, såå störande.

Jag ska snart, snart, snart åka till Makky, vecka 16 för att vara exakt, och för att vara mer exakt så är det ungefär 8 dagar och, just nu i denna stund som jag skriver detta, 23 minuter kvar tills dagen kommer då jag troligtvis ska flyga dit! Kommer gå så mycket snabbare, och det kostar ändå lika mycket för mig som är student som det kostar att åka tåg, awesome!

Nu ska jag snart sova tror jag, börjar bli lite nanig (trött)... Godnatt!
Förresten så är ni dåliga på att kommentera bloggen, och läsa. Dåååligt av er, hoppas ni ändrar er, ni få som läser den iallafall hihi! Ni som läser är bäst!♥

/J

Smultronet.

Jag vet, jag är så bäst :) som både läser OCH kommenterar (iaf nu)

2011-04-09 | 15:48:26 | http://justafeelingthatihad.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0