Packning

Nu är det mindre än 24 timmar kvar tills jag kommer att vara i min älsklings famn igen, härligt! Jag åker nämligen imorgon och kommer bli borta i en vecka. Så nu måste jag packa de grejer jag behöver, och lite mer än det, jag är ju faktiskt tjej.

Jag passade även på att åka till stallet förut, för att umgås lite med min snutt, träna honom på lite trick och sådant. Påbörjade spansk skritt med honom, och han fattade faktiskt. Lät han även springa fritt i paddocken för att också träna inkallning med honom genom att ropa mitt "stanna-ord" och sedan vissla, och han kom till mig! Underbara häst.

Nej, nu måste jag fortsätta packa, annars blir väl det aldrig klart hihi!

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0