Off to the dentist

Jag känner mig rätt säker på att jag har ett hål åtminstone (nu var jag tvungen att googla hur det stavades haha!), tror dem kanske missade det förra gången jag var där, jag vet inte..! Ska nog äta snart iallafall, ska gå 10 i 10, egentligen börjar jag skolan 10 över 10 men jag hinner ju inte dit nu eftersom jag ska vara hos tandläkaren vid 10 haha! Lite omöjligt att hinna till skolan till 10 över I must say.
Efter besöket där måste jag nog hem och äta, det är ju lunch efter första lektionen och jag hinner nog inte dit iallafall, så jag börjar 20 i 1 nästa lektion. Yäy...
VILL INTE TILL TANDLÄKAREN! Jag hatar det, usch! Jag blir så nervös och blir allmänt dålig...

Men förhoppningsvis så lagar dem hålet jag har direkt, så slipper jag fixa ny tid och greja mig, det är mycket skönare att få det gjort direkt än att gå och vänta på något hemskt.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0