Nagellack..ning..



Nu ska jag snart springa ner till bussen, den går 47 och jag brukar gå.. 40 för att hinna med, härligt att bo så nära! Sedan ska jag ta tåget 11.55. Ren fakta, ren fakta. Inte mycket att skriva idag, faktiskt, inte just nu iallafall! Blir massa plugg sedan när jag kommer hem, intressant och se hur det kommer gå.
Ikväll är det Desperate Housewives och Cougar Town! Missa inte, annars får ni smisken!

Nagellacket jag använt idag är en.. Unknown kind, fick den i en sminklåda och det står inte vad för märke det är, men fint är det iallafall.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0