Laserdome pain

Nu skriver jag efter ungefär 4-5 dagars torka, jag blir alltid så upptagen så jag inte hinner skriver när jag är här uppe i Härnösand. Jag vill ju umgås så mycket jag bara kan med min älskade pojkvän!
Måste bara säga att häromdagen så åkte jag, Makky, Maenard, Micro till Sundsvall där vi träffade några kompisar till Micro, vi skulle nämligen spela laserdome. Måste säga att det var första gången jag gjorde detta, och jag är en väldigt dålig förlorare, så jag kände en stor press på mig själv... Jag måste nämligen vinna enligt min hjärna och om jag inte gör det så blir jag sur, sur, sur. Laserdome var dock ingenting för mig, och smärtan man har nu 2 dagar efter är olidlig!! Benen gör så ont att man knappt kan resa på sig från bilen, soffan, gå upp eller ner för trappan... Hoppas den försvinner snart, smärtan alltså!

Nej, nu ska jag nog fortsätta skriva klart min projektrapport, har fastnat på sista punkten bara! Usch....

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0