Kolmården nästa!

Väskorna packade, kameran laddad, godis och mat köpt. Då var man ju nästan redo för 3 dagar på Kolmården med klassen och några andra klasser. Jag måste tyvärr säga att jag inte är 100% taggad för detta, men jag tar det jag får, och det kommer nog bli roligt när man väl är där! Pussa på vargarna och titta bakom "kulisserna" vid delfinshowen och sådant. Så det kan bli roligt, det kan det.
Jag kommer alltså inte att skriva på några dagar nu, så detta blir det "sista på ett tag" så att säga, men jag bjuda på lite bilder varje dag som jag inte kan skriva, alltså imorgon och onsdag. Jag vet ju nu hur man gör med tidsinställda inlägg, så ni som är nyfikna på vad som komma skall, så kan ni få en liten preview haha! Och jag har några kvar, kan avslöja att jag har bilder på en livs levande quarterhäst (westernhäst), dock inte i action.. Men det kommer så småningom!



/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0