I am alive!

Ni kanske har fått för er att jag krashat med planet eller något för jag har inte skrivit på några dagar, men jag lever! Sitter i Härnösand och muppar mig så att säga.
Inte så mycket som hänt de senaste dagarna, mer än att jag kom hit, umgåtts med Makky, umgåtts med hans familj, följt med Makky till hans jobb (igår) i några timmar. Ja, det är väl det. Men jag vill bada i badhuset dem har här i Härnösand! Vet inte varför, men är otroligt sugen på att bada i badhus.. O t r o l i g t  sugen.
Jag har ingenting speciellt att skriva just nu, ville mest visa er att jag lever och har inte krashat med planet. Och tänk er, det tar ungefär 7 timmar med tåg hit (till Sundsvall) och i måndags när jag flög så tog det 1 timme och 1O minuter! AWESOME!
/J





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0