High above the "cotton candy clouds"

Jag är hemma nu, så ni vet. Jag kom hem igår vid 8 tiden, eller det var då jag landade på Landvetter flygplats. Resan hem gick bra, sorglig, men den gick bra iallafall. Jag satt och tittade ut genom fönstret hela vägen, och det var rätt mysigt, men ensamt.. En stor fight var det mellan mig och mina tårkanaler, som verkligen pushade för att försöka klämma ut mina tårar. Jag vann, ibland förlorade jag dock.
När jag satt och tittade ut genom planets fönster så insåg jag hur lika molnen är sockervadd, otroligt vad likt! Eller en väldigt mjuk bomull, jag hade bara lust att lägga mig där och gosa till det ordentligt. Men det kan man ju inte, för .. Ramlar man, antar jag, men det var verkligen som det är på animerade filmer, eller tecknade, att man kunde hoppa på dem, stå/sitta/ligga på dem, jag hade verkligen lust med att göra det just då.

Bajsigt inlägg! Jag satt faktiskt och tänkte på planet att jag kunde skriva om detta när jag kom hem, men detta är inte ens i närheten av det braiga som jag hade tänkt på. Typiskt mig!


Bildkälla.

/J

Sabina

Jag tycker att du har en asgrym blogg! Har du ork så slå även ett öga på min :).

2011-07-11 | 09:50:28 | http://gravidforsakring.net



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0