Film Kväll

Jag har haft filmkvällar hela helgen nu och det har varit riktigt härligt att ha en helg där man inte gjort så mycket mer än att vara i stallet och sen åka hem och sedan senare på dagen titta på en hel del massa filmer! Jag har hunnit titta på dessa filmer;

Trassel (fast den engelska Tangled)
→ Jag tycker att denna filmen var super gullig och mysig, vill bara titta på den fler och fler gånger! Väldigt bra gjort. Och rolig, det är ett stort plus!
Det regnar köttbullar (fast den engelska Cloudy with a chance of meatballs)
→ Det var lite svårt att hänga med i början och innehållet var väl sisådär enligt mig, men bra gjord och vissa saker såg faktiskt riktiga ut. Rolig och sorglig på samma gång!
Open Water
→ En film som jag faktiskt först trodde var en porrfilm så jag tittade bort i den scenen och försökte spola framåt utan att titta, sedan insåg jag att det bara var en scen som var lite "Ehm, va?!", bra gjord och rätt hemskt att den är verklighetsbaserad.
Dead girl
→ En skräckfilm (jag älskar förövrigt skräck) som jag tyckte var helt okej! Lite zombie-aktigt i den också som bara gjorde saken bättre, dock mycket nakenhet... Men bortsett från det en mycket bra film som jag rekomenderar.
Black Swan
→ Vissa klagar på att den är dålig för det hanlar om balett, men jag som tjej tycker den var fin, och väldigt bra! Man blev rädd några gånger och man förstod innehållet rätt snabbt.

Det var dem jag såg, hihi! Väldigt bra filmer allihop! Nu blev det ett recensioninlägg som inte ens var meningen från första början, men,men. Vissa tror väl att jag inte har något liv eftersom jag nu sett på MASSA filmer hela helgen, men jag orkade inte hitta på något speciellt.



/J



Smultronet.

Sv: Jaa, jag var där :D Ja, söta Rufus var kvar! :) var han din favorit? Wille blev min favorit :D

2011-04-03 | 17:50:51 | http://justafeelingthatihad.blogg.se/
Isabelle

Sv: Tack detsamma :D

2011-04-03 | 18:47:34 | http://isabellii.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0