Claridge House® Islandsträns


Veckan som nu snart är slut har varit väldigt rörig, massor som skulle göras och sådant viktigt som en stor tjej som jag måste fixa. Skolarbeten, lite framtidsplaner etc.
Jag har även varit i stallet och ridit massvis, igår red jag lektion för första gången på länge och det gick bra, inte toppen, men bra. Och idag köpte jag ett nytt träns, ett med bling-bling. Toppenfint! och fick mig även ett par ridskor. Tränset var såklart brunt och inte svart som det är på bilderna nedan. Finns på Hööks för 279:-.


/J



Amanda♥

OO va fin häst! fin blogg du har :)

2011-04-02 | 14:55:13 | http://mandycandyy.blogg.se/
Lisa - if you never try, you'll never succeed!

Fin blogg du har :D

undrar om du skulle vilja följa mig via bloglovin', så kan jag ju följa dig :D

eller om du bara ville kommentera i bloggen.

+ att du har fortfarande den stora chansen att vinna veckans blogg på min blogg, så anmäl dig :D

Kram ♥

2011-04-02 | 15:12:19 | http://lizaaaah.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0