Pictures to come

Ja, jag ska skärpa mig rejält nu när det gäller bloggen! Känner mig jättedålig på att fota och lägga upp dem här.. Måste ta nya bilder för jag har bara gamla på datorn, och jag vet inte vilka jag lagt upp och vilka jag int ehar lagt upp. Måste bara komma på vad ja ska fota, hästar? Detaljer? Närbilder (macro)? Eller kanske blandat? Djur av olika slag? Äsch, vi får se helt enkelt vad som dyker upp framför kameran, och det som vill vara med vill säga.

Just nu har jag inga, då jag sitter i en skola långt ute på vischan, Bräcke heter den. Bara massa fordonsklasser här. Och nu måste jag dra mig...

/J

Cassandra

sv: jag vet, det är oundvikligt! xD

ah haha! xD

2010-09-15 | 15:48:50 | http://windsofchange.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0