Övningskör

Nu har jag börjat med min övningskörning igen! Första gången idag på.. J Ä T T E L Ä N G E! Kändes helt okej faktiskt, det gick bra chockerande nog. Jag kände mig stolt över mig själv, dock måste jag försöka slappna av mer bakom ratten, känner hur jag spänner mig överallt, ryggen, benen, armarna, huvudet, och så biter jag ihop med tänderna otroligt hårt.. Men om man bortser från det så gick det bra.

Ska nog göra det som mamma och pappa sa, att jag ska övningköra mycket med pappa nu, sedan ska dem boka in mig på körskola 10 gånger, och sedan ska dem "skicka iväg mig" till Halmstad eller Falkenberg, Falkenberg troligast, för att gå intensivkurs i en vecka. Och då ska jag bo i våran nyköpta lilla stuga, själv! Ska se om Makky kan få ledigt i en vecka då och bo med mig, då kommer vi bo helt själva, precis så som vi kommer att göra när vi flyttar ihop.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0